1 de juny del 2010

Gramàtiques del Plaer

 12 de juny, 22:30
Nit d'humor i erotisme

Monòleg de'n Rayíto

Un homenatge al gran humorista Pepe Rubianes, representació d’uns quants fragments del mític espectacle anomenat “Rubianes Solamente”. Un humor àcid i irreverent. Una altra manera d’entendre la vida. En aquest monòleg es tractaran temes com el treball i la política.
miquel rosselló garcía



Gramàtiques del plaer

La Cia. La Piga presenta un espectacle-monòleg intel·lectosensual que fa un recorregut pels cinc sentits: Vista, Gust, Tacte, Oïda i Olfacte.

Contes, poesia, música, paraules i gestualitat en forma de gags breus que no us deixaran indiferents.

Un fetitxista embogit pel pastís de xocolata, una experiència surrealista a mans d'un ginecòleg en el seu llit de mort, el Diccionari Plaent, el BocaVulvari de la Llengua Catalana i molt caramelets més per endolcir-vos la nit.

Un espectacle de petit format que la Cia. La Piga ha portat de Salse a Guardamar i de Fraga a Maó fent gaudir als espectadors del tresor de les paraules.

I una frase: La Imaginació... és la intel·ligència en erecció!!!



Per completar la nit,

contes eròtics a càrrec d'Eva Bussalleu Muntada


(La Cellera de Ter, 1980). M’agrada escriure, però encara més llegir, sobretot novel·la històrica i contes. Sovint m’emociono llegint reculls de contes, relats escrits arreu del planeta, els poemes de Maria Mercè-Marçal, Joan Salvat-Papasseit o de tants d’altres, que per un motiu o altre, em fan pensar i m’arriben al cor. He publicat dos contes, La botiga de fruites i verdures (número 6-7) i Òptica (número 9) a la revista literària “El Llop Ferotge”. També tinc publicat el conte Àlex al llibre de recull de contes antipatriarcal A l’abordatge i el conte Maquillatge al número 12 de la revista “La lluna en un cove”
Em plau posar sobre el paper el que em passa pel cap, però bàsicament escric poemes i contes, sobretot de temàtica social o bé eròtics, que ja se sap, que a la vida sempre li convé alegria!